Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/emigra5/public_html/londynski.co.uk/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3372: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3374: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3375: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3376: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
Forum dla polaków w Londynie • Zobacz wątek - REGULAMIN FORUM

REGULAMIN FORUM

Regulamin Forum Bradford24.pl oraz informacje o nowościach i zmianach na forum.
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię i propozycje odnośnie działania forum.

REGULAMIN FORUM

Postprzez admin sobota, 5 stycznia 2008, 12:29

REGULAMIN FORUM
Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat (to forum powstało dla społeczności polskiej w mieszkającej w Londynie i okolicach). Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na forum, niezbędne jest przestrzeganie poniższego regulaminu:

1.Każdy ma prawo do wypowiedzi na forum pod warunkiem, że nie są to treści obraźliwe i poniżające dla innych użytkowników i osób trzecich.

2.Administrator i Moderator ma prawo bez uprzedzenia usuwać/zmieniać posty zawierające treści z punktu 1.

3.Administrator ma pomagać i służyć społeczności forum. To samo tyczy się Moderatorów.

4.Dopuszczalna wielkość avataru czy innego zjawiska w stopce danego użytkownika, to 100x100 pikseli, ponieważ większe obrazki przeszkadzać będą w sprawnym działaniu forum.

5.Tematy niezgodne z tematyką danego działu lub tematy zdublowane (o tej samej tematyce), będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane, ponieważ nie chcemy tutaj śmietnika.

6.Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane, lub edytowane i zmieniane przez Administratorów i Moderatorów.

7.Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz punkt 6.

8.Ten sam post umieszczony w kilku miejscach zostanie usunięty. Jeżeli żaden z podanych tematów i wątków nie pasuje do twojego posta napisz PW (PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ) do Administratora/Moderatora z prośbą o otwarcie nowego tematu lub umieść swojego posta w temacie RÓŻNE.

9.Zabrania się umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp. ) – konsekwencją takiego zachowania będzie zablokowanie IP.

10.Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem", „Zgadzam się z przedmówcą”, „Ja też tak myślę”, itd. oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika o tej samej treści, jak również kłótnie użytkowników i wyzwiska. Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty zostaną objęte nadzorem.

11.Zakazuje się używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Jeżeli jest taka potrzeba proszę do przekleństw używać wygwiazdkowanych (***) pól.

12.Kategorycznie zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa. Szanuj innych! Nie prowokuj, nie obrażaj ich uczuć religijnych, tradycji i przekonań, nie prześladuj i nie naśmiewaj się z nikogo bez względu na to jakie masz o nim zdanie.

13.Administrator i Moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub gdy dyskusja pod tematem odbiegła od początkowych założeń rozdzielić go na dwa różne tematy o osobnych tytułach.

14.Pamiętajcie, że publikując dowolną treść na naszym forum, ponosicie za nią pełną i wyłączną odpowiedzialność.

15.Niezastosowanie się do któregoś z punktów regulaminu w zależności od wielkości przewinienia karane będzie ostrzeżeniem lub banem.

16. W kwestiach nie ujętych w regulaminie decydujący głos ma Administrator po konsultacji z Moderatorami, ich zdanie jest niepodważalne i każdy użytkownik Forum jest zobowiązany respektować ich decyzje.
Avatar użytkownika
admin
Administrator
 
Posty: 9
Dołączył: sobota, 3 marca 2007, 08:22

google adsense
Google
 

Powrót do REGULAMIN, INFORMACJE, UWAGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron